Party Party in Goa - Reisverslag uit New Delhi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Party Party in Goa - Reisverslag uit New Delhi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Party Party in Goa

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

11 Februari 2009 | India, New Delhi

He mensen van het harde leven,

Er is weer het een en ander te melden. In Arambol was het zeker ruig, heb er een zeer leuke week gehad. Het was leuk om bram en evelien weer te zien. Daarnaast nog een paar engelse meiden ontmoet waar we flink mee gefeest hebben.
We zijn naar een of ander russisch feest geweest waar iedereen in het wit moest komen, maar bram zag door de witte duinen de zee niet meer dus die waren eerder gegaan. Enkele dagen daarna zijn Jean, Lauren, Sarah en ik naar Anjuna gegaan en hier hebben we nog elke dag een party gehad 's avonds. Overdag wat chillen op het strand en 's avonds er wer flink tegenaan.
Gisteren een brommertje gehuurd en wat rond gekrost door goa. Nog aangehouden door de politie en met 200rp er nog goedkoop vanaf gekomen. Ook hebben we gisteren een cache gevonden, mijn eerste in india. De meiden vonden het helemaal geweldig en die gaan de wereld rond dus die hebben iets extra bij wat ze kunnen doen. Gisteren zijn de meiden naar Hampi gegaan maar ik zie ze weer als ik over enkele dagen terug ga naar Gokarna. Jean is vanmorgen terug naar engeland gegaan. Mistte nog bijna zijn vlucht omdat ie out lag in zijn kamer. Ik kwam net terug van een zoektocht naar een afterparty maar vond alleen een hoop honden op het strand waarvan er een mij gebeten heeft (kan iemand van de afdeling effe aan Dr. Kerremans vragen wat de incubatie tijd is en de eerste symptomen van rabies zijn).
Na die aanvaring met de honden maar terug gegaan naar de kamer en het was 5.30u. Net toen de taxichauffeur wilde vertrekken zonder Jean.

Kortom veel skele avondturen in de avonduren en een hoop plezier.

Vandaag rommelmarkt. Morgen naar Pallolem, zondag naar de Hilltop rave en dan maandag terug naar Gokarna.

Xieje wel weer een keer in enkele weken.

Gijs

• 11 Februari 2009 - 08:01

Matjo:

OEoe Isaac,

Hopelijk krijg je er niet de gekke hond-krap-ziekte van. Krijg je ervan als je op zoek gaat naar aFtErPaRtY'Ss..

ciao

• 11 Februari 2009 - 08:20

Sien:

Alo! Gaaf gaaf!! lekker feesten..groot gelijk!!Weer een nieuwe party party hoed! Gaaf, als je nog een skonne vind voor die sien ;)( ben bijna jarig he?? hahahahaha) Leuke foto's weer..
    Feest beest ze nog!!

Liefs, x

• 11 Februari 2009 - 10:10

Niek:

flink feesten dus.
    klinkt goed,
    niet te veel dranKjes na al dat gedroog.
    Maar zet m op, dan kunnen ze daar ook nog iets leren.
    De groetjes aan Lobsang en Tsering Choney alias John, mocht je ze tegen komen. ze wonen in Mapusa

willemprinzenstraat 89
    5701 BD
    Helmond

• 11 Februari 2009 - 15:49

Sjors:

Gijs, is mijn paKKetje nog aangeKomen?

• 14 Februari 2009 - 10:29

Sabine:

Hé Gijs,

Klinkt allemaal als 1 groot feest daar! Leuk om steeds je reisverhalen te lezen, vooral zo doorgaan!
    Groetjes, Sabine

• 18 Februari 2009 - 12:59

Anita:

He die Gijs,partybeest.
    Wat zal je dadelijk moeten afkicken met weer gewoon hollands weer en bier als je dat nog lust.
    Zie je snel weer in het helmondse. Geniet nog maar van je 2 weken vrij

Anita (beum)