NYC, feel the Buzz - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu NYC, feel the Buzz - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

NYC, feel the Buzz

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

12 September 2007 | Verenigde Staten, New York

ha luitjes,

Een berichtje vanuit het drukke NYC. Wat een stad. Altijd en overal wat te doen. Ben er nog maar een dag, maar al veel gezien. Gisteren was het 9/11, dus bij de ceremonie geweest. Nog nooit zoveel politie gezien en patriotisch als ze zijn moest dat natuurlijk in complete uitrusting.
Het is inderdaad een groot gat, kan me wel iets voorstellen van hoe het toen is gegaan (heb het natuurlijk op tv gezien). Als er daar een instort ben je toch de pineut. Je komt niet zomaar weg en als je dan ook nog in paniek bent.

Best indrukwekkend om het nu allemaal in real-life te zien. Ben ook zeiknat geworden gisteren. Het begon met toch te regenen. Ine snapte er niks van, dacht dat mijn koffer vol slecht weer had gezeten (of was het wraak van de slachtoffers van 9/11 tegen de bush regering, die natuurlijk dat hele gebeuren in scene hadden gezet).

Ben naar het empire state building geweest. Zag alleen niet zoveel, door het slechte weer. Ik denk dat ik vandaag weer terug ga, want volgens Alaina (?), een vriendinnetje van ine, moet ik het perse zien als het donker wordt. Zou geweldig zijn.
Heb nog nieuwe schoenen gekocht, lekker weer nieuwe sneakers. Ga er nog meer kopen, ze zijn niet duur en veel van de schoenen van hier zijn in nederland niet te krijgen.

Was trouwens in Dublin op zaterdag nog naar een psy-party geweest samen met wat finnen. Dat was wel ruig. Probeer er hier nou ook een te regelen, want zaterdag is earthdance en dat moet ik toch wel weer meemaken.
We zien wel.

De beer in het meer met zijn peer zegt tot de volgende keer maar weer.

Gijs