Underworld in Central Park (NYC) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Underworld in Central Park (NYC) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Underworld in Central Park (NYC)

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

17 September 2007 | Verenigde Staten, New York

hallo,

Effe een update. Morgen gaat deze jongen alweer richting het europese vasteland vertrekken. En eigenlijk hebt ie er geen zin an.

NYC is echt super vet. Altijd en overal wat te doen. Zo zie je altijd wel rare mensen, vreemde situaties en dingen waarvan je denkt, je dat is vet.
Zo was ik pas naar het museum geweest, waar de meeste rembrants buiten nederland hangen. Was dus geen kut aan, moest nog extra betalen om die te zien ook nog, niet gedaan dus. Vond dat ik ze als nederlander gewoon voor niks moest kunnen zien, is tenslotte nationaal erfgoed. Maar omdat ik alweer vlug museumziek was, maar naar central park gegaan. Hoor ik ineens een dikke beat.
Dus effe checken. Blijkt underworld een concert te geven met James holden in het voorprogramma. Kaartje geregeld bij een of andere gast die daae stond. Wat was het vet. Een hele mooie verrassing en erg genoten.

Zaterdag was er een designcontest, waar ine graag heen wilde. Opdracht: Men kreeg een onderwerp en binnen 15 minuten.
Nou dat was wel erg ruig, had niet gedacht dat ik het zo interessant zou vinden.

Gisteren brooklyn gedaan, samen met ine, beetje in de joodse wijk rond gehangen en enorm veel (uit)gelachen.
En vandaag inkopen gedaan. Schoenen, truien, broeken, T-shirts, muts etc. Kost allemaal geen drol hier en nou helemaal met die goeiekope dollar.
Heb straks weer nieuwe outfit. Nou tot laters en NYC is zeker een aanrader.

Merci bien.
Isaac

• 18 September 2007 - 11:39

Henri:

jow globetrotter, welkom back!

• 18 September 2007 - 17:53

Geert:

Heb ik eindelijk door da je zo´n site weer hebt bende weer zuruck!

• 18 September 2007 - 17:58

Niek:

ge kriet wa ge verdiend, dat blijkt wel weer...
    mooi zo.
    tot snel

• 19 September 2007 - 17:40

Sabine:

He Gijs,

Dat klinkt te gek! Heb daar zelf ook rondgelopen in mei; helemaal geweldig!!!
    Alleen jij hebt weer eens een concertje meegepikt, bofkont!

Groetjes Sabine

• 22 September 2007 - 18:34

Bram:

ik heb je in je NY outfit gezien: goedkoop man!

• 28 September 2007 - 12:37

Frankniss:

vette foto met mr tiger !!!!
    leuke pic's isaac, enjoy the special moment!
    cheers, frankniss