London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

London

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

05 November 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi lieve mensen,

Ben nu dus in Londen, nog een nachtje en dan gaat het toch gebeuren. India!!!

De eerste dag dat ik hier was, ben ik nog niet in Londen geweest. Marco Lanni woont in Hitchin, ongeveer half uurtje van Londen af. Zijn effe daar wat rond blijven hangen. Effe het appartement gecheckt van hem, maar dat was nog niet af, dus konnen we daar niet blijven. Zijn dus naar een hotel gegaan, waar we een gratis nacht hadden kunnen regelen. Marco heeft ontdekt dat als je maar lang genoeg klaagt, je vanalles voor niks krijgt. Heb nu dus al gratis gegeten bij Macdonalds, gratis in de bioskoop een film gezien (Taken, erg goeie film) en dus gratis in het hotel geslapen.
Zijn eergisteren naar Londen gegaan, waar we een hotel hebben dat goedkoper is dan de hostels hier, is dus ook weer mooi meegenomen. Dadelijk ga ik naar Arsenal - Fenerbahce. Word ruig denk ik.

Nou dat was het effe dan maar weer, volgende bericht komt vanuit India.

Doei.

• 05 November 2008 - 18:32

Lea Judith En Moniqu:

Hallo Gijs

Zo te lezen vermaak je je goed. en je hebt weer geluk. Geniet maar van de wedstrijd, geen hooligan zijn en gedraag je!!

Groetjes de avondzusters

• 05 November 2008 - 21:01

Lieke:

he gijs!

leuk te lezen dat alles goed met je gaat en dat je alweer van alles hebt meegemaakt.dat gaat de rest van de reis nog wel meer gebeuren denk ik.ik wens je heel veel plezier op je reis en we lezen de verhalen wel.zal wel raar zijn als je zolang niet op de afdeling bent,met al die dames.....

groetjes lieke

• 06 November 2008 - 11:55