Eerste indruk - Reisverslag uit Delhi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Delhi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

07 November 2008 | India, Delhi

Hoi allemaal,

Nou, de eerste indruk is binnen. De vlucht vanuit Londen naar Delhi was een hel. Mijn rug was helemaal het doelwit van de reis. Veel pijn gehad, ondanks naproxen en valium en niet geslapen. Oook nog met anderhalf uur vertrging opgestegen, terwijl we wel al in het vliegtuig zaten. Wel grappig trouwens, een half vliegtuig vol met mensen met een tulband en baard.
Zou om 3.30u. aankomen maar dit ws dus 7.00u. in de morgen. Toen ik er was een taxi geregeld en een te duur hotel. Wel erg lekker geslapen.
Toen ik wakker was, dacht ik effe geld te pinnen. Maar halfverwege hield de pinautomaat er ineens mee op. Resultaat: Pas kwijt. Na veel geregel met allerlei mannetjes, mijn kaart kunnen blokkeren en een nieuwe kunnen aanvragen. Helaas kan deze niet naar India gestuurd worden. Dus als iemand Evelien of bram nog spreekt: Vraag effe of ze hun email adres door kunnen geven, misschien kunnen zij die meenemen. Gelukkig heb ik mijn creditcard nog (met pincode :-) ). Daarna wel bij een indische familie thuis uitgenodigt en daar heerlijk gegeten en wat bier gedronken. Die kingfischer smaakt fantastisch. Morgen ga ik eens kijken in Delhi, wel met een tour, dan heb ik het meteen gehad en kan Delhi uit. Het stinkt hier, nog erger als ik bangkok en verder is het veel te druk.
Je hoort weer van me.

Gegroet vanuit 20 graden (ooo, wat lekker) Delhi.

Gijs

• 07 November 2008 - 17:32

Geert:

erismaar1bram@hotmail.com

Email van Bram, kan die van evelien ook nog wel regelen

• 07 November 2008 - 17:58

Monique Janssen:

Hallo Gijs, nou wat een goede start, maar hopelijk gaat nu alles goed. Geniet ervan en we volgen je verhaal. Groeten en een knuffel van Shu Lin.

• 07 November 2008 - 20:45

Lydia:

Gijs, Helaas je niet meer persoonlijk gesproken voor je vertrok, maar ik wens je een hele goede, leuke, te gekke reis en dat je heel veel mee mag maken.
    En je hebt meteen al veel meegemaakt, bij een familie daar gegeten,te gek!!

Gr Lydia.

• 08 November 2008 - 09:01

Monique D:

Ja weer een echte Gijs start van de reis of niet. Anders is het ook zo saai. Maar wel al bij een echte indische familie gegeten dus dat kan al niet meer stuk toch?

Tot de volgende mail

Monique

• 08 November 2008 - 15:50

Nienke:

Hey broeder Gijs,

had je eigenlijk nog een goeie reis willen wensen op het werk maar je was al gevlogen, dus bij deze!
    Dat je nu al je pinpas kwijt bent, kan je natuurlijk ook alleen maar daar overkomen en ws heeft het je niet eens verbaasd --> welcome back in Asia, haha.
    Al lijkverbrandingen gezien?
    Geniet ervan en niet met mate, ben benieuwd naar al je verhalen!

Gr. Nienke

• 08 November 2008 - 15:51

Nienke:

ps die lijkverbrandingen is trouwens in Varanasi of niet?

• 08 November 2008 - 16:10

Rick:

He Isaac,

Helaas elkaar niet meer gesproken voor je vertrek...
    Geniet weer volop!

Greetz,

Rick

• 08 November 2008 - 16:53

Sabine:

Hé Gijs,

Leuk dat weer de wereld aan het ontdekken bent!
    Geniet ervan...en succes met de pinpas.
    Groetjes, Sabine

• 19 November 2008 - 10:24

Jan:

hee gijs
    succes ermee heh, bedenk maar, alles komt goed.
    veel succes daar,

groetjes