Op Safari - Reisverslag uit Mysore, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Op Safari - Reisverslag uit Mysore, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Op Safari

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

22 Januari 2009 | India, Mysore

Fellow citizens,

Iedereen gefeliciteerd met het verdwijnen van de schoenenvanger bush.

Ben ondertussen in Mysore. Had twee plannen de vorige keer. Geen van beide is het geworden. Ben vanuit Cochin naar Calicut gegaan, waar ik weer eens een lekker luxe hotel had gevonden voor maar 400rp. Was weer even genieten.

Vanuit daar ben ik naar Kalpetta gegaan. Dit ligt vlakbij het Wayand Wildlife Sanctuary (een nationaal park). Het is in de heuvels, ong op 2000 meter hoogte. 's Avonds was het fris, ong. 20 graden. Moest weer eens
Hier heb ik twee safaris gedaan. Eentje in de namiddag. Toen heb ik veel hertjes (spotted deer), apen en eekhoorntjes gezien. Niet echt heel speciaal want die zie je overal. Maar ook drie wilde olifanten en een bison. Dat was echt heel ruig. Ze zeiden dat ik geluk had. Dat bleek ook wel. De volgende dag had ik twee franse meisjes oovertuigd mee op safari te gaan, en toen zagen we alleen maar apen en hertjes. Helaas, we zijn daarna na een grot gegaan met drieduizend kinderen, eeuhh, ik bedoel drieduizend jaar oude rotstekeningen. Heel interessant. Daarna na een mooie waterval.

De volgende dag naar een meer waar we hebben zitten chillen. Vandaag ben ik in Mysore aangekomen en morgen ga ik hier een paleis bekijken. Heb vandaag 500 stickers besteld met eigen design, ga ik morgen ophalen. Zaterdag is het zo vlug mogelijk naar Gokarna en Goa. Geen natuur, paleizen, tempels etc meer. Brommertje huren en naar het strand etc.

Heb er weer wat foto's opgezet voor de liefhebbers.

Doei

  • 22 Januari 2009 - 15:30

    Al Bundy:

    Ik ben de enige echte schoenenvanger!

  • 23 Januari 2009 - 13:16

    Francien:

    Ha vakantieganger! Leuke foto's weer! je hebt weer een mooie verzameling foto's zeg!! Hoe ist weer daar? Nog lekker warm? Hier regenachtig!! Blehh...
    Have Fun!!

    Liefs Francien.

  • 24 Januari 2009 - 01:37

    Lea:

    Gijijijijijijis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    we missen je.
    lots of love, je collega's

  • 24 Januari 2009 - 20:04

    Monique Janssen:

    Ha die Gijs, alles goed daar? Eigenlijk heeft het nu wel lang genoeg geduurd, Het wordt tijd dat je ons team weer komt versterken, we missen je. Geniet nog even want voor je het weet is alles weer voorbij. Tot snel...... De groeten.

  • 26 Januari 2009 - 10:53

    Yvette:

    Hi Gijs!
    Nog even en dan is het weer voorbij! Voor jou jammer maar voor ons fijn!!
    Wanneer ik er weer ben ik nog niet bekend maar ik hoop snel!
    Veel plezier nog!
    Groetjes Yvette

  • 26 Januari 2009 - 12:15

    Matjo:

    Hey Isaac,

    Dikke foto's vooral die ene zwart/wit! Heb er weer een conccurent bij zie ik!

    Wij missen je ook, er blijft de heletijd bier over in de koelkast en het kerkje komt niet vol.

    Zorg ervoor dat je een goede indruk achterlaat in GOA en je beste beentje voorzet!

    ciao

  • 27 Januari 2009 - 16:02

    Je Vader:

    Hoi Gijs

    Gijs er is een groot pakket gekomen via Fedex
    Van skate warehouse. Wat erin zit weet ik niet.

    Nog 4 weken en dan weer GELUKKIG naar de beschaafde wereld, of ben je het daar niet mee eens?
    Voor ons is het wel lang genoeg geweest. Ine gaat volgende week in Amsterdam wonen voorlopig in een kamer van een mede studente. In die tussen tijd probeert ze daar iets definitiefs te vinden.En eind april staat ze op de disignebeurs in Milaan
    Met haar afstudeer project. Alle details weten we nog niet. Maar ze vindt het geweldig en spannend.
    Verder gaat alles zijn gangetje ook met de oudjes en de huisdiertjes.
    Groetjes je vader en moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mysore

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 154833

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: