Nog 6 weken - Reisverslag uit New Delhi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Nog 6 weken - Reisverslag uit New Delhi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

14 Januari 2009 | India, New Delhi

Hallo werkvolk en andere,

Even weer een updateje vanuit India. Varkala was zeer chilluh. Niks doen en lekker eten. Elke dag een andere vis, vers en gebbqt. Angelfish, botterfish, baracuda en weet ik wat nog meer.

Vanuit Varkala naar Kollam gegaan. Kerala (gods own country) is bekend om zijn "Backwaters". Met de boot door de rivieren, kanalen en beekjes. Ben met een kano gegaan. Zeer chilluh, erg mooie natuur en genieten. Vanaf Kollam met de boot 10uur (oo, dat was wel heel lang) naar Allepey gegaan en vandaag naar Cochin. Op de boot heb ik mijn pluk haar verloren en er vier dreads voor in de plaats gekregen, ziet er wel grappig uit.
Hier in cochin hebben nederlanders
(de VOC) een handelspost gehad, en de portugezen enz. Maar het is er wel aan te zien. Verschillende archtectuur en ook nog een nederlandse begraafplaats. Is wel leuk om te zien.
Ga hier nog proberen een cache te vinden en miep, ik zal eens kijken of ik Martien kan bezoeken. Moet nog uitzoeken waar die precies woont. Ben erg benieuwd of het me lukt en als het me lukt, hoe die woont etc.

Ik zit nog een beetje te duppen, of ik weer inlands ga, richting de bergen (Combatoir, Ooty en dan Mysore) of toch maar aan de kust blijf (richting gokarna en Goa). Jullie horen het wel weer.


Gegroet Gijs

Update 16-01-2009:
Foto's geplaatst. Cache niet gevonden.
Miep: Martien van Ooij niet ontmoet, maar wel in zijn kerk geweest. Martien was naar de bisschop toe of zoiets.

  • 14 Januari 2009 - 16:02

    Monique D:

    Ja Gijs nog maar even en dan begint het gewone leven weer. Gewoon werken en niet meet chillen. Dus geniet er nog maar extra van...

    Gegroet Monique D

  • 14 Januari 2009 - 21:52

    Dianne:

    Ha Gijs! Geniet nog van je ongeveer 1000 vakantie uren! Dat zijn er toch meer als ik op mijn urenteller heb staan!
    Nou Gijs, ik ben weer benieuwd hoe je er nu (niet) uitziet ;o))
    hopelijk is dat over 42 dagen ook weer allemaal een beetje naar Europese maatstaven ;o))

    Blijf genieten en blijf vooral mooie fotoos sturen want je verhalen beloven weer mooie plaatjes!!
    Groetels!!

  • 14 Januari 2009 - 22:07

    Aafke:

    Hee Gijs! Je hebt je rekening niet helemaal betaald....(pondi), nog achtervolgd? Was echt lachuh.... Geniet nog maar heel veel van mooi India! Kan me bijna niet meer herinneren hoe chill het was;-) Veel groetjes uit Amsterdam!

  • 15 Januari 2009 - 11:44

    Eveline :

    ha gijs

    als je denkt dat het bijna niet creatiever kan.
    ik ben eens erg benieuwd naar dat nieuwe kapsel van jou.

    groetjes

  • 15 Januari 2009 - 12:28

    Marloes:

    Sow....Klinkt daar nog steeds allemaal erg relaxed! Fijn voor je geniet er nog met volle teugen van.....ik ga weer werken nu!!

    Tot je volgende bericht...

    Groetjes Marloes

    P.s. kan niet wachten op de foto's...hahhaha!

  • 15 Januari 2009 - 12:31

    Marloes:

    Ennuh....tip: misschien moet je toch wat meer geld spenderen aan eten/ vitaminen zodat je met gezond haar terug komt en niet al je haar verliest!

  • 16 Januari 2009 - 08:22

    Sien!!:

    Lachuhh kapsel!!

  • 16 Januari 2009 - 08:51

    Wailum:

    Jaja nu snap ik heaven picca 16;)

  • 16 Januari 2009 - 12:18

    Yvonne:

    wat een gave zonsondergang!!
    Maarre...100 jaar oude vis...was die niet een beetje taai of zo....
    Doei! Yvonne

  • 18 Januari 2009 - 02:58

    Joran:

    heeej coño, als iemand uit nederland belt voor meisjes, niet vertrouwen coño, dat is peter R, die viesss

  • 18 Januari 2009 - 02:59

    Peter R:

    waar was jij?

  • 18 Januari 2009 - 12:01

    Jos:

    hoi gijs mooi foto's ,ik zou weer de bergen in gaan, nou kan het nog.schatig die hurkus. groetjes van ons allemaal.doei gijs.

  • 19 Januari 2009 - 12:44

    Anita (beum):

    Ha die Gijs,geweldig kapsel zo jongen.
    Zullen de oudjes bij ons op de afd leuk vinden.
    Geniet nog maar ff 5weekjes dan hoor je weer gewoon bij het gepeupel.
    Nog ff lekker chillen en mooie foto's blijven sturen.

  • 26 Januari 2009 - 12:04

    Matjo:

    Hey Isaac,

    Wat een paradijs is het daar? Zou je nog wel ooit terug komen naar dit landje?!?

    Leuke teksten schrijf je, maar ben toch zeer benieuwd naar de verhalen waarmee je thuis komt!

    ciao

  • 26 Januari 2009 - 12:04

    Matjo:

    Hey Isaac,

    Wat een paradijs is het daar? Zou je nog wel ooit terug komen naar dit landje?!?

    Leuke teksten schrijf je, maar ben toch zeer benieuwd naar de verhalen waarmee je thuis komt!

    ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 154836

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: