Chistmas is coming - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Chistmas is coming - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Chistmas is coming

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

20 December 2006 | Singapore, Singapore

yo there,

En is het al koud daar? Hier nog steeds rond de 30 graden. Ben op het moment nog in Singapore. Ben er zo'n drie dagen en twee ervan heeft het de hele dag geregend als een dolle. Heb wat shopping gedaan hier, is niet normaal hoeveel shoppingmals er zijn en verder is hier niet zo gek veel te beleven. Ben gisteren avond uitgegaan met een indier, had weer eens een flinke kater vanmorgen.

Ben met kerstmis toch in Hongkong, kan hier geen tien dagen blijven. Bier is hier namelijk veel te duur (5 Euro/fles). Dat ticket verdien ik terug doordat ik in HK gratis kan verblijven en al mijn drinken en eten wordt betaald. Morgenvroeg vlieg ik naar Macau, het las vegas van azie en van daar pak ik een boot naar hongkong. Vlieg terug in de nacht van 2e kerstdag om dan 's avonds het vliegtuig te kunnen pakken terug naar de kou.

Kom 's ochtends aan geloof ik, maar weet zo effe niet de juiste tijd, zal ik in mijn laatste verhaaltje wel melden. Ja pap, jij vroeg wie mij moet komen halen, mij maakt het niet uit, kom in dusseldorf aan en ik denk dat degene die mij op komt halen in de nacht rond 5 uur moet aanrijden. Dus als er liefhebbers zijn, meld maar in de reacties, anders laat ik het nog wel horen.

Fijne kerst allemaal daar en tot over een week (ooo, een week, ik wil nog niet naar huis).

Gijs

  • 20 December 2006 - 21:39

    Yvonne :

    och, in DM (De Mortel) is het ok skon. Je kan er best mooi winkelen...

  • 21 December 2006 - 08:53

    Sientje:

    Isaacje!!Brrr..Hier heeft het gister 4 graden gevroren..Lekker autoruiten krabben..Duzz dat staat je te wachten als je terug komt!! Erg he?? Heel verschil!! Maaruhh eerst nog feestuhh met oud/nieuw!! Welke dag kom je terug?? 29ste??Als niemand je dan op wil halen..dan hoor ik het wel he?? Nu weet ik de weg ;)!

    Liefs Sien!!x

  • 21 December 2006 - 19:06

    Ingrid:

    Hey gijs...

    geniet er nog maar lekker van... fijne kerstdagen...
    tot snel...

    dikke kuzzz Ingrid

  • 21 December 2006 - 19:56

    Monique:

    AAAAAh Nog mar 1 week en dan ben je al weer tuerg. Ben je er klaar voor, kou zeurende mensen en die oudjes op de unit. Ik vind het wel weer gezellig als je terug bent. Tot gauw Monique

  • 21 December 2006 - 21:02

    Dianne:

    Jeetje Gijs, time flies! Ik kan me voorstellen dat je er de balen van hebt dat het er bijna opzit, maar ach hier in het helmondse is het ook best gezellig.(enne je wilt toch niet beweren dat je ons niet een klein beetje gemist hebt!!!????)
    Anyway, hele fijne kerstdagen daar in de warmte, Dreaming of a white Xmas is natuurlijk nog bijzonderder als het 30 graden is!!
    Have fun en ik zie je de 2de wel weer!
    groetjesssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 154840

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: