Party Town - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Party Town - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Party Town

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

24 December 2006 | Hong Kong, Hong Kong

Allemaal een fijne kerst.
Ben al een paar dagen in Hong Kong. Zuip me helemaal de pleuris, feest tot 900 u in de ochtend en ben nog vlug effe mijn geld op aan het brassen.

Ga 2e kerstdag terug naar Macua en vlieg 's avonds naar singapoor. 27e terug naar Huis.

Heb een zeer mooie trip gehad. Ben in Thailand geweest, Cambodja, Maleisie, Singapoor, Hong Kong en Macua. Heb met het vliegtuig gereist, de trein, ontelbare bussen, minivan's, pick-up trucks, taxi's, auto's, tuktuk's in alle vormen en maten, heb zelfs gefietst, gelift gewandeld. Ben mensen tegen gekomen uit US, Canada, Hawaii, Alaska, Zuid Korea, Japan, Wit Rusland, Polen, Slovenie, Spanje, Portugal, Zuid Afrika, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Israel, China, Mayanmar, Australie, Nieuw Zeeland, Engeland, Ierland, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, veel te veel duitsers en nederlanders, belgen, italianen, en weet ik waar allemaal nog meer. Veel geouwehoerd en veel te veel gedronken. Heb weer veel nieuw eten gehad waar ik nooit gedacht had te eten, van wormen tot spinnen, krab tot kakkerlaken en zelfs struisvogel, hert, kangeroo, krokodil en ik moet zeggen dat er eigenlijk niets was wat niet te eten was. Heb zelfs nieuwe dingen geleerd, wandklimmen, duiken, met stokjes eten, een paar nieuwe woorden in het thai en khmer. Heb weer nieuwe plannen voor mijn volgende trip en daar zit een jaar in autralie in het midden in. Wanneer weet ik nog niet maar denk niet al te lang, mogelijk over een jaar of anderhalf.
Heb verschillende adressen over de hele wereld waar ik altijd zo binnen mag komen lopen en voor het feest dat we houden in de zomer is het best mogelijk dat we een uitgebreide internationale gastenlijst hebben. We zullen zien.

Iedereen bedankt voor het lezen van mijn weblog. Het lezen van de reacties is altijd erg leuk en het is ook altijd wel fijn om te weten dat er nog aan je gedacht wordt als je effe niet thuis bent.

Heb ontzettend genoten.

Xieje (over 24 uur)

Gijs.

• 24 December 2006 - 11:40

Dianne:

Ook voor jou fijne kerst gijs.
    Als je maar op tijd bent voor je vlucht.........enne neem je emmertje mee het vliegtuig in of ben je tegen die tijd weer nuchter genoeg denk je?
    tot volgend jaar dan maar!
    groetjessssssssssss

• 25 December 2006 - 10:39

Amber:

hey feestbeest!

Hele fijne feestdagen en ook een voorspoedig 2007! Ik zie je weer in het nieuwe jaar.. nu nog even al je verhaaltjes lezen!
    Ik ben er trouwens nog tot 1 mei ofzo!
    Doegggg... amber

• 25 December 2006 - 12:56

Ellen:

Heeey Gijs......

Heb je derde kaartje ontvangen!! Thanks (k)
    Hoe is t verder, zo te lezen wel goed.. Sta nu voor de derde week op 4c, heb het wel naar mijn zin :) Gezellig als jij ook weer eens komt werken :P Zie je de 8ste januari wel weer!!

Kusj Ellen

• 25 December 2006 - 14:16

Bram:

Alvast fijne dagen. en een veilige en korte reis terug. Ik wil best weer voor chauf spelen, maar heb 't druk. Als back-up dan maar. Greetz

• 25 December 2006 - 19:03

Marjon En Monique D:

Heeeeee Gijs

Denk eraan dat je nuchter het vliegtuig ingaat anders mag je niet mee. En we kunnen je niet mneer missen hier op de afdeling. Nog een gezellige kerst en tot snel.

Groetjes de avondzusters

PS Nieuwjaarsborrel op 12 januari en je bent vrij en het weekend ook dus waarschuw je fiets maar vast

• 25 December 2006 - 19:44

Ine:

fijne kerst! en koop maar veel kadotjes voor de pakjes avond :)

je zusje

• 27 December 2006 - 08:24

Raymond Berger:

Mis je vliegtuig niet!!!!!!!!!

• 27 December 2006 - 21:10

Yvonne M.:

jaaaa Gijs, the travelbug has got ya!!
    Welkom thuis weer.

• 28 December 2006 - 15:48

Bram:

HIJ IS THUIS. VOOR HET LAATST GESPOT IN DE TRUTTENSTEEG MET Z'N RAKKER!

• 29 December 2006 - 08:22

Henk Hond:

tering bram das mijn werk!

• 11 Maart 2007 - 12:11

Karin:

hoi leuk om je verhaal te lezen wij gaan van okt t/m mrt ook naar een aantal plaatsen waar jij bent geweest.
    heb jij toevallig een kaartje meegenomen van Pirom's Guesthouse in surin wij willen daar namelijk reserveren voor het olifantenfeest van 15 nov./ 17 nov maar ik kan nergens iets vinden.
    karin1976@home.nl