No money, no honey - Reisverslag uit Agra, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu No money, no honey - Reisverslag uit Agra, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

No money, no honey

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

12 November 2008 | India, Agra

ha daar in het kikkerland,

Het is me wat hier. Doordat ik dus op de eerste dag mijn pinpas kwijt raakte, een te duur pakket geboekt heb en een limiet van 1000euro op mijn creditcard, kan ik niet meer pinnen. Kan dus niet over cash beschikken en heb geen kaart die werkt.
Het zal dus een tijdje zeer low budget worden. Gelukkig is mijn mannetje/gids/chauffeur/bodygaurd/etc bereid me te helpen. Echter ben ik benieuwd tot hoever.
Heb in Jaipur enkele zeer mooie paleizen bezocht en heb een ritje naar Pushkar gemaakt. Deze plek is schijnbaar zeer heilig en aan het aantal toeristen te zien, zal dat wel.
Ben gisteren in Agra aangekomen, daar waar de Taj Mahal staat. Dit was zeker de moeite waard. Erg indrukwekkend gebouw. Er lopen veel toeristen rond, maar dat is niet zo erg. Het is toch prachtig.
Foto's komen nog als ik wat meer rust in mijn lijf heb. Het is me nu nog allemaal te veel, om op mijn gemak een uur in een internet cafe te zitten pielen met camera en internet. Een mailtje kan nog net en af en toe een berichtje.

Ben erg benieuwd wat er dadelijk gaat gebeuren. Ik ga proberen om onder het pakket uit te komen. Mijn chauffeur wil me wel helpen, maar dnekt niet dat ik geld terug krijg. Als ik echter niet naar kashmir toega, denk ik veel geld te kunnen besparen.

Over enkele dagen weer meer nieuws, vanuit Delhi waarschijnlijk.

Gegroet Gijs.

  • 12 November 2008 - 11:12

    Lieke:

    hallo gijs!
    het zit je ook niet mee deze keer he!maar we zullen maar hopen op betere tijden en hopelijk kun je,ondanks alle tegenslagen, toch een beetje genieten van het land.ik wens je toch heel veel succes en plezier verder.

    groetjes Lieke

  • 12 November 2008 - 19:58

    Yvonne Van B:

    Hey Gijs,
    Je bent in een paar dagen al weer heel wat ervaringen rijker.Ik hoop dat je na al deze strubbelingen toch echt kunt gaan genieten van je welverdiende trip! Pas goed op jezelf, en ik hoop dat je het nog even volhoud met je low budget.

    Groetjes van Yvonne,
    en natuurlijk ook van 'klein' Gijsje

  • 13 November 2008 - 07:59

    Dianne:

    Hé Gijs,
    Wat balen zeg van het getrubbel wat je nu allemaal hebt!
    Ik hoop dat het allemaal snel opklaart en dat je echt kunt gaan genieten van je reis daar!
    Op de afdeling hebben we nog overwogen om een collecte te houden voor je, Help Gijs de winter door, maar wie mag het geld dan komen brengen??? Maar het zal allemaal wel goed komen!
    sterkte en tot horens weer!
    greetzzzzzzzzz

  • 13 November 2008 - 17:55

    Frankniss:

    Hey Isaac,
    Ik heb nog een creditcard voor je, zal hem even posten voor je! Goed om te zien dat je een hele dikke tijger hebt geaaid! Trots! en groeten terug uit de rimboe!
    gr thuis
    frankniss

  • 14 November 2008 - 00:49

    Nienke:

    Hey Gijs,

    wat balen zeg!!!! Maar ja je doet er niets aan dus probeer zoveel mogelijk te genieten. Het komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht. Jij wilde graag naar Azië dus nu zal je ook alle "gebruikelijke" troubles van daar krijgen ook, haha. Als dadelijk alles weer op rolletjes loopt heb je ook meer rust en kan je er om lachen.
    Maar als het je allemaal te veel wordt daar, neem ik je reis graag van je over.
    Succes en veel plezier nog!!!

    Gr.

  • 14 November 2008 - 16:11

    Lieke:

    Hallo Gijs!

    dr Keulen vroeg zich vandaag af waar je toch nu weer heen zou zijn en toen ik zei dat je weer 3 maanden op vakantie was zei hij:dan komt hij zeker terug met een nog langere staart dan jij (Lieke) dus dat was even een leuk verhaaltje vind ik.

    veel plezier nog.

    groetjes Lieke

  • 17 November 2008 - 12:45

    Yvonne M.:

    jongen Gijs, hoe is het nou? Is het nog gelukt om onder die (te dure) tour uit te komen?
    Ik ga nu visite lopen,

  • 17 November 2008 - 16:31

    Jos:

    gijs jongen laat je vacantie niet bederven, en als het ouw nie an stu dan slot er mar vlink op,die klein vrot mennekus die ken de gij hendig an. groetjes van ons allemaal. doei gijs tot de volgende keer.

  • 19 November 2008 - 00:58

    Anita:

    Hee Gijs wat k*t dat het zo gaat zeg maar je geniet toch wel.
    Ik zit nu met Yvette in de nacht en we hebben het keikei lekker met zijn 2en.Is het nog gelukt om van dat pakket af te komen? Nou Gijs hopelijk heb je snel wat rust in je lijf en op je pin pas(grapje) en tot snel.
    Gr Yvette en Anita

  • 20 November 2008 - 21:03

    Bram:

    Sjee Isaac,
    kop op, geniet er van! Ga desnoods wat aan de hobby daar om low-budget door te toeren. Suc6
    Gr. Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agra

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 154832

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: