Shanti Shanti in Hampi - Reisverslag uit Hampi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Shanti Shanti in Hampi - Reisverslag uit Hampi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Shanti Shanti in Hampi

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

03 December 2008 | India, Hampi

Hallo daar allemaal in het koude kikkerland,
Benn momenteel in het zeer chilluh en relaxte Hampi, waar het motto is: shanti shanti (ofwel chilluh).
In een guesthouse, een eigen bungelowtje met rietendak, goed eten en goedkoop. Spendeer momenteel ongeveer 500rp per dag (minder dan een tientje).
De omgeving hier staat bekend om zijn ruige rotspartijen en rijstveldjes daartussen.
Overal zijn ook oude tempels uit de 15e eeuw gebouwd en te bezichtigen voor niks. Het is een beetje als ankor wat in Cambodja. Erg mooi en zeer zeker de moeite waard.
Gisteren een brommer gehuurd (voor 24-uur voor 3 euro), en eens lekker door de omgeving rond gereden. Eindelijk eens een omgeving waar niet te veel mensen zijn. Voorlopig blijf ik hier nog wel effe
Vanmorgen om 5 uur ben ik met de brommer naar een tempel gereden, of beter gezegd naar het begin van de trap (600 treden) die leidt naar de tempel op een hoge berg. Daar heb ik de zonsopgang zitten bekijken, erg mooi. Onder het genot van wat vermaak wat de baba's die daar wonen aanboden.
Verder doe ik de hele dag niet veel als genieten van het weer (droog, 25 graden, klein beetje wind, niet benauwd en erg goed te doen ;-) ), wat lezen, mijn nieuwe hobby (het maken van een triktrakbord van een oude trui en naald en draad).
Als ik in mumbai ben zal ik eens kijken of er weer foto's te uploaden zijn, hier krijg ik het niet voor elkaar, omdat er een virus op mijn memorycard zit zodat die niet werkt. Waarschijnlijk opgelopen in het vorige internetcafe.
Nou dat was wel weer genoeg, mzzl en veel plezier met sinterklaas.

Gijs vanuit Hampi, India

04-12-08 Update:
Heb toch foto's kunnen plaatsen

  • 03 December 2008 - 09:58

    Wailum:

    Heej Isaac,

    Jaja shanti shanti!
    Is een skonne hoek daaro dat zeker!!!! Vooral dat er zo weinig mensen zijn is als een geschenk uit de hemel niet?;) Verder nog even dit zondag as is er een full moon party bij S Buijs (dress code: red leather) Maaika zorgt voor een paaldans act!
    houdoe en tot

  • 03 December 2008 - 12:23

    Ine:

    Klinkt goed! Fijn dat het weer beter gaat.

    ik vertrek nu naar istanbul, dus toch nog! super relaxed.

    groetjes je zusje

  • 03 December 2008 - 12:47

    Sjors:

    Nee Wailum, Gijs is niet uitgenodigd! Vorige keer kotste die mijn nieuwe leren zweepje onder en viel hij in slaap boven op Maaika!

  • 04 December 2008 - 09:53

    Maatschap Neurologie:

    Hallo Gijs, via Dr. Lenssen de hartelijke groeten van de neurologen en pas goed op jezelf. Veel plezier.

  • 04 December 2008 - 10:37

    Marloes Geerts:

    Hey Gijs,

    Klinkt allemaal alweer een stuk relaxter!! Gelukkig komt alles op zijn pootjes terecht! Foto's zijn erg mooi! Ik vroeg me alleen af of je echt bij de tempel bent geweest? (600 treden) of dat het dan niet meer shanti shanti was en dat je maar onderaan bent blijven zitten?

    Geniet met volle teugen.....in het Elkerliek mis je behalve het plaatsen van een fietsenrek niets!! En ze zijn daar ook niet shanti shanti!! Hahahaha!

    Groetjes Marloes

  • 05 December 2008 - 09:36

    Je Vader:

    Hoi Gijs
    Ik begin er weer in te geloven dat het weer jouw vakantie wordt, zoals je hem had voorgesteld. Ik hoop voor jouw dat het zo blijft.

    Je hoort wel, dat het in de grote steden onrustiger wordt en er zijn veel militaire op de been.Ik hoop dat je daar geen last van hebt.

    De foto`s zijn mooi, prachtige natuur lekker warm en hoe ziet je villa met rieten dak eruit???
    Hier is niets verandert en gaat het gewoon zijn gangetje.
    We willen graag meer foto`s zien en ook van je nieuwe creatieve geest.
    Groetjes je vader en moeder

  • 05 December 2008 - 20:58

    Geert:

    Sinterklaas is net geweest, hij had ongeveer hetzelfde kapsel als jij, alleen en andere uitvoering van je FEESTpet!

  • 06 December 2008 - 13:45

    Diana Thielen:

    He hallo Gijs, wat fijn dat het goed met je gaat.Wat een prachtige foto's. Die trap van 600 treden, hoelang deed je er over????? Geniet en brommer ze !!!

  • 08 December 2008 - 00:30

    Niek:

    Hampi, ja de herinneringen aan deze mooie omgeving schieten meteen weer omhoog.
    mocht je de oostkust af gaan reizen dan zou ik zeker Puri aanraden.
    de details zal ik je nog wel verzenden.

    go with the flow maar dat zit wel goed.

    namaste

  • 08 December 2008 - 03:20

    De Nachtwachten 4c:

    Hé die Gijs,

    Super mooie fotoos zeg!
    Lijkt me helemaal geweldig om in het echt te zien allemaal!
    Geniet ze en kijk goed uit daar!

    Groetjes van Lea, Kim, Hester & Dianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Hampi

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 154831

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: