We moeten echt weer verder... - Reisverslag uit Hampi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu We moeten echt weer verder... - Reisverslag uit Hampi, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

We moeten echt weer verder...

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

09 December 2008 | India, Hampi

Ha daar,

Ja het is zover, ik ga weer verder. Na meer als een week weinig gedaan te hebben is het tijd om weer verder te gaan. Morgen een hele dag reizen van 6am tot 6am, van Hampi naar Hospet in een tuktuk, dan met de trein naar Hupli (4,5u) en dan 14 uur in de trein naar Mumbai. Een lange trip, maar mijn pinpas komt daar naar toe en ik heb het daar helemaal voor over, maakt het allemaal net wat makkelijker.

Ben enkele dagen trouwens flink ziek geweest, met diarree, kotsen, koorts etc, maar het gaat nou gelukkig weer. Eerste keer diarree in al die tijd dus valt nog mee.

Geen foto's deze keer, heb er nauwelijks gemaakt (alleen van de wc), dus de volgende keer.
Waar ik na mumbai heen ga weet ik nog niet, dus over enkele dagen een bericht van weet ik waar, tot dan.

Gijs

• 09 December 2008 - 12:17

Henri:

ziet er goed uit daar!
    hou je haaks
    groet

• 09 December 2008 - 14:28

Dianne:

Doe voorzichtig Gijs! Sterkte tijdens de lange reis, hoe is het met je rug? Hopelijk breekt de trein je niet op!

groeten, Dianne

• 09 December 2008 - 16:09

Monique D:

Hopelijk gaat de reis helemaal goed. Hoe is het met je rug?

Greetz Monique

• 12 December 2008 - 14:11

Je Vader:

Hoi Gijs
    Hoe gaat het met je gezondheid (rug, diaree, koorts, en al het andere).
    Ben je nog niet bij een echte India`se kapper geweest. Want als dat niet zo is loopt iedereen van schrik bij je weg. Dat vind je misschien wel niet zo erg.
    We hebben de pinpas aan Bram afgegeven.
    Dus je neemt maar met hem contact op, waar je elkaar kunt treffen.
    Zet er ook nog eens een keer wat foto`s op en van je zelf.
    Hier zijn de voorbereidingen voor kerst aan de gang. Pakjes en lekker eten, je weet wel.
    Verder is hier alles OK
    Groetjes je vader en moeder

• 13 December 2008 - 20:48

Wailum:

Welcome to India!!!!! Dan is het emmertje op de wc een prettige vriend :)