On the road again - Reisverslag uit Aurangābād, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu On the road again - Reisverslag uit Aurangābād, India van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

On the road again

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

16 December 2008 | India, Aurangābād

Hallo allemaal daar in het koude nederland ;-)

Het is hier allemaal weer helemaal prima.

Rug: Af en toe last van maar niet te veel, die harde bedden hier zijn er wel goed voor. Ook in de trein, met de sleeperclass is het mogelijk te liggen en te slapen dus daar heb ik geen extra last van mijn rug door gekregen.

Ziek zijn: Niet meer, diarree is over, nu meer last van zwaarlijvigheid door al die bananen die ik eet. Ook geen koorts meer. Denk dat ik een gastro enteritis had, veroorzaakt door de noedelsoep gemaakt van kraanwater. Met norit, p'mol en loperamide en veel water, cola en chips was het in een paar dagen over.

Geld: Geen budget meer. Mijn pinpas is weer in mijn bezit. Elke maand salaris en mijn credit card, ga dus niet meer echt liggen zeiken over wat ik wel en niet kan betalen. Als ik iets perse wil doen dan ga ik er voor. Ga natuurlijk geen dingen betalen die nergens op slaan, 200 roepie bv voor de tuktuk als het eigenlijk maar 40 is, maar als ik bv niet met de trein wil en kan vliegen, dan doe ik dat.

Plannen: Heb Bram en Evelien opgehaald van de airport in mumbai. Was echt net op tijd, had lang in de file gestaan en hget laatste stuk gerend, net toen ik bij de uitgang kwam waren hun daar ook. We reizen nu een stuk samen en zijn ondertussen in Aurangabad. In mumbai hebben we bij het leger des heils geslapen, 300roepie per persoon in een 14-persoons kamer met drie gratis maaltijden. HEt goedkoopste wat mogelijk was daar.
Mijn plannen zijn nu om verder naar het oosten te reizen, richting puri, orissa. Dus niek kom maar op met die tips. Vanaf daar weer langs de kust naar chennai, ben ik al geweest, maar daar pak ik het vliegtuig en ga naar de andaman eilanden, het tropische paradijs van india (expeditie robinson is daar opgenomen bijv). En dan een weekje daar blijven, weer terug, naar kerala en dan via de westkust naar boven, gokarna, goa etc.
Vanaf nu chilluh en billen. Lekker genieten, niet teveel tempels en steden meer, hoogstens wat natuur en stranden.

Foto's komen wel weer, maar dan moet ik altijd zoveel meenemen naar het internet cafe en meestal doe ik effe internetten als ik er toevallig langs kom. Maar pap, de foto's krijg je te zien. Heb nog een pakket naar huis gestuurd, laat effe weten aub als die er is.

Fijne kerstdagen en nieuwjaar, waarschijnlijk voor die tijd echter weer een nieuw bericht.

Doeg.
Gijs

  • 16 December 2008 - 12:05

    Wailum:

    Goed nieuws is altij oké..... enjoy..

  • 16 December 2008 - 17:26

    Je Vader:

    Hoi Gijs
    Ik ben hartstikke blij te horen dat het allemaal goed gaat.
    Geniet er maar van.
    Wij zijn ons aan het opmaken voor de feestdagen. Ik weet niet of daar ook iets van kerst te merken is. Maar, als ik niks meer hoor Gijs ook fijne kerstdagen.
    Voor nieuwjaar hopen we nog wat van je te horen.

    Groetjes je vader en moeder


  • 16 December 2008 - 23:10

    Bram:

    Ha Isaac, laatst nog exp.robinson gezien.. Dat belooft echt vette foto's!! en eigenlijk ziet het er allemaal goed voor je uit!!
    maar miss. toch maar iemand naar je rug laten kijken? ev. een skon durske?!

    Alvast fijne dagen en een sprankelend 2009!!

    grz bram

  • 17 December 2008 - 03:39

    Monique D:

    He Gijs

    Dit klinkt allemaal weer wat beter. Hebben vnavond feest gehad van Monique J. Was erg gezellig. Fijne feestdagen. Ik werk nog wel even, nachtdienst he

    Tot snel Monique

  • 20 December 2008 - 16:47

    Jos:

    gijs geniet er van en nog een fijn kerst en een gelukkig nieuwjaar van ons allemaal. groetjes doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Aurangābād

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 154827

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: