Terug naar huis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

29 April 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

he,

Mijn laatste weekje zit erop. Effe in het kort: In Hamilton naar de Zoo geweest. Met de trein naar Auckland. In het hostel aangekomen. Elke dag uitslapen - uiteten - uitgaan. Heb ontzettend veel lol gehad, veel gedronken en weer veel mensen ontmoet. Begin zo langzamerhand Auckland weer relaxt te vinden.

Morgen om 13.00 u neem ik het vliegtuig (als alles goed gaat) om 12 uur later te landen in Hongkong. Daar moet ik dan 4 uur wachten en om 00.05 u. lokale tijd daar neem ik het vliegtuig naar amsterdam om daar om 06.40 u lokale tijd aan te komen.

Xieje.

++++ Update ++++
Ben thuis. Zondagmorgen 10.00 u. aangekomen, vlucht goed verlopen, geen problemen gehad.

Bedankt voor het volgen via deze pagina, tot de volgende keer maar weer.

• 29 April 2005 - 10:18

Monique:

Ja gijs, helaas komen aan alle leuke dingen ook een einde. Maar je kunt ons vast ook niet meer missen (GRAPJE). Een hele goede vlucht gewenst en nog even en dan moet je weer aan het gewone leven wennen. Groetjes Dennis, Monique en .....? PS Ik kom nog wel een keer thee leuten op de afdeling voordat het zover is. Ik heb namelijk nu vrij (HAHAHAHA)

• 29 April 2005 - 10:46

Dianne:

goeie reis Gijs!
    enne lekker Monique ff laten weten dat jij nu vrij bent hahahaha
    Gijs tot binnekort!

• 29 April 2005 - 10:54

Bram:

Heey Isaac, nog ff snel veel suc6 wensen voor de terugreis, wij vieren je 'aanvliegen' morgen met z'n allen bij de kerk in Eindhoven, beetje schijnheilig... hehe.

Maar goed, tot strax!

• 29 April 2005 - 11:44

Sienuhh:

Hey Isaacje..

Een Hele goeie reis terug..en tot snel!

• 29 April 2005 - 12:00

Easy Going:

Damn kom je nu al weer terug, het begon hier net veilig op de weg te worden, ohja uit dit vliegtuig zal ik maar niet springen als ik jou was!
    Laterzzz

• 29 April 2005 - 13:17

Arjan:

Jo Isaac, gaat vlug die tijd, maar zeker de moeite waard! Goeie terugreis en tot snel

• 30 April 2005 - 20:04

Yvonne:

jij hangt nu ergens in de lucht te zweven, ik zou zeggen welkom thuis. Och, in de Mortel is het ok skon. Je moet het gewoon willen zien.

• 01 Mei 2005 - 10:17

Cathelijn:

Hee gijsie!!

Welkom thuis... Geniet nog even na van alles en dan begint woensdag het echte leventje weer... Sparen voor je volgende trip...
    Tot woensdag!!

• 02 Mei 2005 - 10:16

Henri:

heej isaac ben ik jou gister niet tegengekomen?

• 02 Mei 2005 - 16:51

Isaac:

Nee man dat was mijn alter ego

• 03 Mei 2005 - 09:38

Sienuhh:

Hey Isaacje...

Welkom Thuis..en tot snel!

Werk ze he??!!

Kuzz

• 09 Mei 2005 - 22:11

Maria Buis En Maika:

Hoi Gijs, wanneer kom je nou die lege flessen eens terug brengen???? ik wacht op je.
    Liefs Maria en Maika

• 11 Mei 2005 - 07:02

Feestcommissie:

He die gijs, welkom terug, wanneer kom je ons weer eens vergezellen op onze doldwaze feestjes?
    Party party