Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Ko Samui

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

03 December 2006 | Thailand, Ko Samui

Dag allemaal,

Effe weer een update vanuit het verre oosten.
Ben nog steeds op Ko Samui. Blijf hier ook tot de dag na de Fullmoon Party op Ko Phan-ngan. Deze is op de 6de van december. Dat wordt een mooi feestje. Veel mensen die ik ontmoet heb tijdens mijn reisje zover gaan er heen en dus wordt het een soort van reunie. Ga gewoon met de ferry op en neer en als ik daar wil blijven, omdat ik te gaar ben 's ochtends dan kan ik al op verschillende plaatsen terrecht. Relax dus.

Hier op Ko Samui valt het op zich wel mee met de schoonheid der natuur. Alles volgebouwd met resorts en veel mensen die hier voor hun drie weken vakantie komen. Dat drijft de prijs wat op, toch is het wel vol te houden. Heb de meeste dagen op het strand doorgebracht en 's avonds in de kroegen/clubs. Begin meestal in de Irish Pub, is dichtbij en altijd gezellig. Daarna meestal elke dag wat anders.

Heb ondertussen een nieuwe camera gekocht, een Kodak 4megapix, op zich best een leuk dingetje alleen vergeleken met mijn oude een flinke stap terug. Maar als het goed is is die maar voor tijdelijk.

Gisteren ben ik weer een keer wezen snorkelen. Bij Ko Tao. Het was niet zo ruig als bij Ko Phi Phi maar toch wel mooi. Heb met een wegwerpcamera foto's gemaakt. Een paar zeer vette alleen ook een paar waar die dikke vingers van mij op staan. Ja, is weer een nieuwe skill, foto's maken onderwater. Vergt toch wat oefening.

Meeste wondjes zijn aan het genezen alleen de vissen in de riffen lusten erg graag dood vlees en die begonnen soms aan mij te knagen, in het begin dacht ik: "da's grappig". Alleen toen er eentje nogal hard beet en het wondje weer begon te bloeden was de pret eraf.

Nou dat was het weer. Lekker concreet deze keer. Doei en tot ooit, als ik de fullmoon overleef.

Gijs.

***Update 5/12/06***
Heb effe twee fotootjes geplaatst. Is toch een goeie camera die ik nu heb.

  • 03 December 2006 - 14:05

    Frankniss:

    vissen die beginnen te knagen aan je, haha lijkt wel een oude james bond film!
    nog bedankt voor je kaartje Isaac !!!
    Snorkel ze nog verderssss.
    cya frankniss

  • 03 December 2006 - 19:32

    Lydia:

    Hoi Gijs,
    Weet je zeker dat het geen piraña's waren ?
    Zitten je voeten er nog wel aan?
    Lydia

  • 04 December 2006 - 09:08

    Rita Kalf:

    Ja die vissen weten het ook! je bent gewoon een lekkere vent gijs!

  • 04 December 2006 - 09:43

    Zusje:

    Toch echt zonde zeg van die camera!! Ik ben net terug uit Barcelona en heb weer mooie foto's kunnen maken daar. Barca is te gek!

    Ine

  • 04 December 2006 - 13:53

    Monique:

    Het is je geraden dat je die party overleefd. Wij willen je graag nog terugzien. Kijk maar uit dat de vissen je niet op eten. Tot snel (helaas voor jou)

    Monique :)

  • 04 December 2006 - 14:26

    Bart:

    Het zijn natuurlijk die lekkere meiden maar ja dat is jouw probleem jij denkt dat dat visjes zijn Zorg voor een nieuwe bril
    Doeiii

  • 04 December 2006 - 19:58

    Waxi:

    Hi Isaac dus die visjes vinden die kaastenen van jou erg lekker!!!!!
    Ik denk ook wel dat het een vet feestje wordt,lekker nu al een reunie als je nog niet eens terug bent!wanneer hebben wij reunie?
    Mooie kaart man bedankt!

    Haije haije

  • 05 December 2006 - 13:17

    Ellen:

    heeey Gijs.... kijk maar uit, straks is er niks meer van je over :P Tweede dag op 4C, even wennen maar erg vertrouwd...kOm maar gauw gezellig terug!!

    Bedankt nog voor de kaartjes btw,

    Kusj Ellen

  • 06 December 2006 - 04:28

    Francien:

    Ha Isaacje!

    Kijk eens aan..hebben die viskes ok wa te eten!En jij bent er vanaf! Goed geregeld..Ik zit weer lekker te relaxen tijdens mijn nachtdienst nu! Heerlijk toch!!;)!!
    Als je thuis bent gaan we weer een leuk festivalletje regelen..25 augustus?? Gaat toch wel door he?? Kheb al vrij gevraagd..hahaha!!!:):):)

    Wat 'n gave foto's man! Die camera kan er duzz ok wel wat van..of ligt het aan de fotograaf?!?!

    Kzie je snel weer!!Fijne avond vanavond!! Full Moon party!! (B) Zal wel weer geweldig worden!!

    Dikke kus Francien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 154844

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: