Fullmoon-party - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Fullmoon-party - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Fullmoon-party

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

08 December 2006 | Thailand, Ko Samui

he allemaal,

Heb het overleeft. Wat was dat een ruig feest. Een van de beste feesten die ik ooit heb meegemaakt. Echt ongelooflijk.

Het was best een rare dag. Begon allemaal al 's ochtends, het regende en waaide flink. Ik kwam langs de receptie van mijn guesthouse` en die zeiden dat de speedboot die ik samen met andere had geregeld niet mocht uitvaren van de politie. Ik moest dus naar het burootje waar ik dat had geregeld om ander vervoer te regelen. Nou we gingen dan wel met de ferrie. Eigenlijk wilde we al om 1800 u naar Ko Phan-Ngan gaan maar de ferrie ging pas om 2030 u. Nou dat moest dan maar, ze zouden me oppikken om 19.45 u. Oke, ik was klaar en zat te wachten.
Toen was het 21.15 en er was nog steeds niemand mij op komen halen. Ik naar binnen in het guesthouse, vragen of ze dat burootje effe konden opbellen waar ze bleven: O sorry we zijn je vergeten. Tering zooi, maar ik zou dan meteen opgehaald worden en met de volgende boot kunnen gaan.
Om het effe wat korter te maken, het kwam er op neer dat ik er om 01.00 was.
De mensen die waar ik mee had afgesproken kwam ik ook weer tegen en het feest kon beginnen.

Heb heel de nacht in de psychedelic area rond gehangen en me uitermate vermaakt. Er stonden wat lantaarnpalen her en der, super ruige decoratie maar verder alleen maar het licht van de maan. Het heeft niet geregend al die tijd, we hadden zeer veel geluk daarmee. Tegen 0300 u. iedereen weer kwijt geraakt, maar zij wisten waar ik was, dus af en toe dook er weer iemand op.

Om 0900 u naar de afterparty gegaan en om 1200 u de boot. Was echt kapot toen.

Had een wegwerpcamera gekocht en ga dadelijk de foto's ophalen, ben zeer benieuwd, heb toch een periode waarvan ik me niet zoveel kan herinnereren. De zonsopgang was echt fantastisch, duizenden mensen op het strand aan het dansen, links en rechts heuvels/bergen vol palmbomen, fenomenaal.

Ga morgen naar maleissie. Met kerst zit ik trouwens niet in singapoor, ga waarschijnlijk naar hong kong, vlucht is drie uurtjes en kan daar gratis overnachten, met een paar kameraden waarmee ik hier al bijna een week optrek, kunnen we daar ook weer flink gaan feesten.

Xieje
Gijs

  • 08 December 2006 - 10:09

    Dianne:

    Ha Gijs,
    Klinkt allemaal weer heftig hoor! Je feest wat af zo, lijkt me wel een bijzondere belevenis zo een feest op het strand! Denk je nog wel een beetje aan je arme lever ;s Geniet ze nog de komende weken en tot dan dan, groetjes dianne

  • 08 December 2006 - 11:35

    Henri V:

    en terecht! geniet van de laatste dagen, mzzl

  • 08 December 2006 - 15:25

    Bart:

    Hoi Gijs
    Flink feesten en zuipen en dan je vliegtuig missen of bij de douane en je koffer zit vol je weet wel en dan lachen.Hou daar ook rekening mee. Maak plezier zonder alcohol en blijf bij je volle verstand
    Doeiii

  • 10 December 2006 - 20:55

    Bezorgde Collega's:

    Maar Gijs toch!! Klinkt erg gezellig maar kom wel in 1 stuk terug.. 3 uurkes vooraf komt er al aan, zorg dat je dan weer vooruit kan. Financieel en lichamelijk!!! Hahaha Laat alle enge beestjes maar daar....

    Groetjes!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 154839

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: