We zijn er bijna - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu We zijn er bijna - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

25 Oktober 2011 | Sri Lanka, Unawatuna

Hoi allemaal,

Zit nog steeds op het strand. Wel een paar plaatsjes verderop. Na Tangalle (waar ik toch nog weer een dag langer gebleven was) naar Mirissa gegaan. Zou echt heel geweldig zijn daar. Maar viel tegen. Strand erg klein en het regende twee dagen.
Ben er toen dus maar weer weg gegaan. Niet dat het wat het weer betreft veel uit zou maken, want ik ging maar 40km verderop aan het strand kijken, maar toch.

Nu in Unawatuna, eigenlijk een van de plaatsjes die het langst een toerisme-trekpleister is, zo'n 15 jaar. Maar dat is eigenlijk wel lekker. Het aanbod is divers, de prijzen niet te hoog, strand enorm fijn. De zee is lekker rustig en mooi blauw. Gisteren een schildpad voorbij zien zwemmen.
Blijf hier denk ik een paar dagen langer hangen als gepland. Ga morgen een dagje naar Galle waar een oud fort is van de VOC.
Verder misschien nog een keer duiken.

Houd het nog wel 11 dagen uit, maar om eerlijk te zijn, die vlucht van mij zou morgen mogen zijn. Mijn hoofd staat ondertussen op: naar huis.

Tot vlug.

Gegroet
Gijs

• 25 Oktober 2011 - 13:20

Dianne:

huh, mijn reactie is weg!?!

• 25 Oktober 2011 - 13:22

Dianne:

Nou nog een keer dan.........
    11 dagen zijn natuurlijk zo om, maar kan me voorstellen dat 11 dagen voor een verliefde ziel een eeuwigheid duren!
    Enne nog 4310 views in 11 dagen ...........
    Geniet er nog van Gijs en tot gauw!

• 25 Oktober 2011 - 13:23

oeps, 3400 dat valt dan weer mee hahaha

• 25 Oktober 2011 - 13:45

Rick:

Dan ben je net op tijd terug voor de elfde van de elfde... Ik had al steeds het vermoeden dat we dit jaar Prins Isaac d'n Urste zouden krijgen, maar nu weet ik het zeker!!

Tot gauw, de koffie staat klaar!

• 25 Oktober 2011 - 16:37

Monti En Elly:

Als je kop eenmaal naar huis staat kan dat niet snel genoeg gebeuren. Maar och wat zijn nog 11 dagen op deze lange reis. Van de andere kant er kan in 11 dagen nog heel wat gebeuren. Misschien komt er nog wel een schatkaart aandrijven of iets. Zijn er geen caches meer in de buurt? Het weer is hier op dit moment toch niet zo geweldig dus blijf nog maar even zitten waar je zit.
    Kan natuurlijk ook zijn dat je voor de carnaval naar huis komt zoals Rick schrijft. Prins Isaac dun urste en Prinses Nienke van het Mortelland.
    Kan je meteen weer feesten en de scepter zwaaien. Ondertussen kun je vast nadenken over je carnavals slogan.
    B.v. De prins houdt van het warme verre strand maar voor de carnaval is ie weer in het Brabantse land.
    Zo dat was weer genoeg onzin. Nog heel veul plezier en hou dou.

• 25 Oktober 2011 - 18:27

(Ome) Leon:

Hoi Gijs,

Na zo`n lange (werk) vakantie kunnen die 11 dagen er toch ook nog wel bij, maar ik kan me er iets van voorstellen dat je nu naar Holland (huis)wilt

Goeie Reis!!!!!

• 25 Oktober 2011 - 20:54

Monique D:

En nu nog maar 3174 hits nodig, moet lukken toch.

Snappen doen we dat je niet meer kunt wachten. Wij ook niet, vinden het wel weer gezellig als je terug bent

Tot snel
    Monique D
    xx

• 26 Oktober 2011 - 11:44

Anita (4c):

Ja ja Gijs al die vlinders in je buik heb je nog niet gezien op je lange ries.
    Maar 11 dagen hou je het nog wel vol toch?Maar als je eenmaal zover bent om naar huis te gaan kan ik me wel voorstellen dat je dat ook graag wil.
    Geniet toch nog maar voordat je weer tegen de winterse kou moet kunnen.
    Gr Anita

• 26 Oktober 2011 - 16:17

Marianne + Fam:

Hoi Gijs tja zelfs zon zee strand gaat een keer vervelen!! Ach nog een paar dagen en dan weer fijn thuis.
    groetjes tot ziens.

• 26 Oktober 2011 - 19:09

Nien:

:-)

• 27 Oktober 2011 - 07:15

Lydia:

Hoi Gijs,
    Geniet toch nog maar van die 11 dagen, daarna is het geen witte stranden of erg warm weer meer, maar misschien voel jij dat wel zo als je terug bent!!! Wij kunnen niet wachten tot deze 11 dagen voorbij zijn!! Goede reis.
    Groeten, Lydia.