Vakantie - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

02 November 2006 | Cambodja, Preah Seihanouk

hoi maar weer,

Ben momenteel op vakantie. Heb effe twee weken vrij genomen.
Ben vijf/zes (?) dagen geleden gearriveerd in Sihanoukville. Aan de kust. Het is hier erg chilluh en ik vermaak me prima.
De eerste twee dagen alleen maar naar het strand, drinken/eten en zwemmen. De dag erop naar eilanden in de buurt om te snorkelen bij koraalriffen. O, wat is dat mooi, ongelooflijk gewoon. Het is in ieder geval zo goed geweest dat ik heb besloten om mijn duikbrevet te gaan halen, morgen begin ik ermee, dadelijk al een cursus boek lezen. En nou niet meteen denken van, o dat is gevaarlijk, zou je dat wel doen in cambodja? Ja ik doe het, en de cursus wordt gegeven door een nederlander, dus wees gerust.

Afgelopen dinsdag hadden we trouwens een zeer ruig feest, ivm halloween. Iedereen moest verkleed komen, net als carnaval alleen dan op het strand en met 35 graden, ideaal. Was weer eens laat geworden.

Nou ben er weer van tussen. Foto's komen wel een keer, moet er hier alleen extra voor betalen, dus dat komt later.

Xieje, Gijs

  • 02 November 2006 - 07:38

    Rick:

    Vakantie?!

    Ben je op reis en heb je nog vakantie ook! Wat een leventje.... Geniet er van, suc6 met je duikbrevet.

  • 02 November 2006 - 10:35

    Bram:

    Pff. vakantie!
    Dat je daar tijd hebt voor vakantie. Maar met je Padi zul je daar én op andere plaatsen heel veel plezier beleven! Have fun!

  • 03 November 2006 - 11:06

    Monique:

    Vakantie noemt ie dat als hij al die tijd al daar zit. Wij houden het wel vol hier hoor met 5 graden. Geniet er van en niet verzuipen.

    Monique

  • 03 November 2006 - 17:49

    Frankniss:

    Zo Isaac, Halloween op het strand, was je als Koe? Have fun daar !!
    gr thuis he

  • 03 November 2006 - 19:42

    Je Vader:

    Gijs ik geloof best dat het mooi is. Met foto`s zien we daar nog meer van. Stuur maar vast een cd naar huis, of heb je op een andere website nog foto`s staan.
    Veel plezier met je duikbrevet
    groetjes je vader

  • 04 November 2006 - 21:27

    Otto:

    Ik ben jaloers geniet er van.

  • 05 November 2006 - 21:09

    Henrick & Lydia:

    Leuk dat je je brevet gaat halen, kunnen we een keer samen gaan duiken.
    Op Curacao bijvoorbeeld!!
    Geniet ze.

  • 06 November 2006 - 03:13

    Dianne:

    Ha Gijs,
    leuk hoor duiken! Vergeet niet ook daar mooie fotoos te maken he en ze dan vooral ook een keertje plaatsen hier op je site!!
    Je wil het waarschijnlijk nog helemaal niet weten maar ik zag dat je je eerste avonddienst met mij mag draaien, bof jij effe ;o)))))))
    Maar goed Gijs laat dit bericht niet je vakantie verpesten, have fun en blijf vooral van die leuke berichtjes schrijven, kunnen we hier ook een beetje meegenieten!
    tot dan dan,
    groetjesssssssss

  • 07 November 2006 - 02:21

    Sien:

    Haa!!

    Hoe gaat het met duiken?? Zeker wel heel erg mooi daar?? Hoe kom je de vakantie door? Lekker nix doen!! Ik heb nu nachtdienst..duzz alle tijd van de wereld..haha..Kan ik weer bijlezen..duzz als je spannende verhalen hebt..Ik hoor ze graag..heb ik wa te doen!

    Over 3,5 nacht heb ik lekker vakantie! Ook wel verdiend..maar wij gaan maar naar de Noordzee..Brr..Maar wel lekker om uit te waaien en nix te doen!! Komt goed..

    Groetjes Francien xx

  • 07 November 2006 - 14:41

    Steve Irwin (RIP):

    Dear Gijs, watch out for those dangerous stinger rays, they are damn grumpy...

  • 08 November 2006 - 20:16

    Waxi:

    Hey lullo
    Dat is wel beter ja,heb je het brevet al boven water gevist,of hoe zit dat?
    veel plezier nog......
    en tot snel! Haije Haile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 154847

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: