Terug in de beschaving - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Terug in de beschaving - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Terug in de beschaving

Door: Gijs v.d. Elsen

Blijf op de hoogte en volg Gijs

13 November 2006 | Thailand, Bangkok

Welkom daar geachte lezers,

Ben weer terug gekeert naar de beschaving. Vanuit Sihanoukville ben ik met de boot naar de grens gegaan met thailand. Duurde 4,5 uur en was erg mooi.
Vanuit dar met de bus 2 uur naar Trat en daar de nacht doorgebracht. Voor het eerst in vier weken weer eens kunnen genieten van een warme douche, dat was echt fijn.

Ben gisteren met de bus (6,5 uur) naar bangkok gegaan samen met twee slovenen. Zit nu in een guesthouse voor maar 140 Baht en toch in het centrum.
Vandaag met de boot weggeweest, de rivier op. Wezen winkelen. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik niet echt iemand ben die van shoppen houd, maar hier in Bangkok is dat helemaal anders, alles is zo goedkoop en je kunt echt alles kopen wat je maar wilt.

Blijf er nog een paar dagen en reis dan naar Katchanaburi, tijgers kijken.

Ga de foto's er nu op zetten.

Mzzl

  • 13 November 2006 - 09:48

    Sientje:

    Ha Isaacje!

    Skonne foto's...En 'n leuk baardje :)
    Wij gaan nu op vakantie! Alleen het regent..maar we gaan toch lekker chillen aan zee!!

    Ciao!

  • 13 November 2006 - 10:09

    Sinterklaas:

    Wow dus je kan goed shoppen in Bangkok, daar hebben ze vast en zeker ook scheerapparaten. Je begint op mij te lijken met die baard, of op aardje.

  • 13 November 2006 - 16:37

    Je Vader:

    Hoi Gijs
    Ik zag je foto`s en dacht onze Jan zit ook in Thailand.Maar na beter gekeken te hebben zag toch dat jij het was. Maar je bent zijn broer dat is nu wel duidelijk (tenminste uiterlijk dan)
    Hier gaat nog alles goed .De opel vectra hebben we niet meer en zijn nu op zoek naar een andere. Ik ben vandaag met die van jouw naar school geweest. Er zat geen druppel benzine meer in, dus ik was al blij dat ik bij de pomp kon komen. Zover leeg rijden is niet goed, want hij sputtert nu wat. Misschien deed hij dat al maar dat weet ik niet.
    Groetjes je vader

  • 13 November 2006 - 23:18

    Lydia:

    Wat een prachtige commandosprong! Je kunt zien dat je echt aanleg hebt om te duiken!!!!!
    Groeten Henrick en Lydia

  • 14 November 2006 - 11:05

    Frankniss:

    Isaac, ik raak steeds meer versteld van je. Jij en shoppen ??? Wat heb je gegeten man??
    Je schrijft teminste niet de hele tijd lange verhalen op deze site, dat vind ik wel dik oke! Geniet ze daar nog en kijk uit voor de tijgers.
    Groetjes thuis
    Frankniss

  • 15 November 2006 - 17:33

    Je Vader:

    Gijs wat betreft de vragen over je ziektekostenverzekerinhg zie je E-mail
    Groetjes je vader

  • 15 November 2006 - 19:13

    Ruud:

    Gijs, koop voor mij een wasmachine daar, en een stofzuiger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 154847

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: