Back in BKK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Back in BKK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Back in BKK

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

02 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Sawadika,

Eindelijk weer terug in 100% vrijheid. Na het drukke China en het onverwacht verrassende Noord Korea toch blij dat ik gisteren weer op Koasanrd ben aangekomen. Het backpackersmekka van Thailand. Een mooie mix tussen oost en west. Ideaal om effe op adem te komen, alles is hier te krijgen, makkelijk en goedkoop. Vandaag effe beetje internetten (alles bijwerken, uploaden etc).

Dit verhaal gaat nog over China, zodat mijn NK verhaal niet voorop staat. Deze pas ik dadelijk ook aan, dus als je die wilt lezen, moet je even wat rondklikken met de muis.
hier bijvoorbeeld:
http://gijsvdelsen.waarbenjij.nu/?page=message&id=3961206

Het laatste wat ik typte over China was dat ik naar de Chineese muur ging. Het hostel had de tuin als het ware in de muur. Er zijn vele aftakkingen van de muur en helaas was het niet echt heel duidelijk zichtbaar dat ik midden in de muur sliep. Heb de dag nadat ik er aan kwam 4,5 uur over de muur gelopen. Was echt geweldig. Alleen op de ongerenoveerde muur, omgeven door groene heuvels. echt te gek.

Daarna weer terug naar Beijing gegaan. Al gauw een mooi clubje mensen om me heen gevonden. Toen eigenlijk alleen nog maar gefeest. Heb het zomerpaleis nog bezocht, de dierentuin en verder lekker gegeten en gedronken. En mezelf voorbereid op NK.

Na mijn terug komst uit NK niks meer gedaan in Beijing als films gekeken in het hostel. Was me echt te warm buiten, tegen de 40 graden aan en drukkend benauwd. Helaas hierdoor niet meer naar de Lama tempel gegaan en ook de olympische stadions niet meer bezocht. volgende keer maar weer.

Gisteren dus naar Bangkok gevlogen en vanaf nu reis ik langzaam aan richting Bali. Kan niet wachten tot het zover is.

Foto's van China:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2256007198827.137081.1207762056&l=f6b07e6d2c
en
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2319420264114.140171.1207762056&l=98a77149fd


  • 02 Augustus 2011 - 10:35

    Lonneke:

    Heee!

    Ik heb even niks te doen dus ik krabbel even wat raak.
    Die muur klinkt maar suf eigenlijk,maar als je er 4,5 uur hebt rond gelopen dan zal het toch wel mooi zijn geweest. Anders struin je er niet zo lang rond lijkt me.
    Je foto's zijn weer vetjes.. even achterom kijken en je ziet een hoop vreemden bergen..dat heb ik niet als ik de straat uit fiets hoor, dan kan ik het doen met stenen en straatlantaarns :P
    Ik weet niet of je nog een keer schrijft voor je in Bali bent maar anders heel veel plezier.

    kusjes

  • 02 Augustus 2011 - 11:11

    Monti En Elly:

    Ha die Gijsie,

    Mooi al die verhalen en de foto's.
    Misschien is het een idee om er straks een boekje over te schrijven want je hebt alles goed bijgehouden.
    De titel " Lang leve de lol met Gijsie.2011"
    Als je terug komt in ons kikkerlandje zul je merken dat er van de vele regeltjes niets is veranderd. Het wordt alleen nog maar erger.
    We zullen flink aan het dokken moeten om het financierings tekort in de EU aan te vullen. Dus geniet er nog maar volop van.
    Gisteren hebben we een aanvang gemaakt van een rondje Zuid-Limburg.
    Het was af e toe wel zwaar met al die BERGEN. Maar we hebben goed ons best gedaan.
    Jammer dat je af en toe puzzels gemaakt hebt die ineens gearchiveerd worden. Heb je veel moeite voor niks gedaan. Maar we zijn dan wel weer een stuk Wijzer.... geworden. Gelukkig nu alvast een deel op kunnen halen. Die hebben we dan niet voor niets opgelost.
    Als je over 150 dagen thuis komt heb je echt nog geen tijd om te gaan werken want er zijn zoveel nieuwe caches uitgekomen. Dus nog maar een sponsor zoeken of je boek uitbrengen???
    Zo weer genoeg kwats verkocht.
    Nog veel plezier en pas op jezelf.
    Hoie wa.

  • 02 Augustus 2011 - 15:13

    Tom:

    Hoi Gijs,
    Mooie verhalen en foto's jongen.
    Geniet ervan want voor je het weet is het jaar voorbij.
    Groetjes

  • 03 Augustus 2011 - 16:44

    Je Vader:

    Hoi Gijs
    Ik denk dat die Marshall, die bij jouw op de foto staat gedacht heeft, ik zet maar een grote pet op dan lijkt het nog iets t.o.v. zo`n grote Hollander.

    Het is een heel ervaring geweest als ik je verslag lees. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
    Groetjes je vader

  • 03 Augustus 2011 - 19:45

    Sien:

    Skonne profielfoto!!!!

  • 04 Augustus 2011 - 18:59

    Yvonne M.:

    Hoi Gijs!

    jeetje, wat een toffe ervaring daar in NK! idd, once in a lifetime... Goed dat je het gedaan hebt.
    Mooi gedetailleerd verslag overigens.
    En dat je nu naar Bali verlangt, dat snap ik wel! :-)
    Henk, Jelle en ik gaan een rondje Denemarken doen de komende 2 weken. (in de stromende regen wellicht). Verschil moet er zijn!
    Happy travels!

  • 09 Augustus 2011 - 11:06

    Peter B:

    hey,

    Afgelopen weekend naar boekel kermis geweest met de groep, sommige hadden al weer een kaarje gehad van jou! Bij deze mijn adres: Paashoefsedijk 35 5425 XN De Mortel,
    Ik zou het leuk vinden als jij een kaartje stuurt.

    Groeten Peter
    ps. veel plezier en geniet maar lekker...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Ga weer de verre wereld in. Op zoek naar het mooiste plekje.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 154837

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 03 Februari 2012

to Prague

09 Januari 2011 - 05 November 2011

Een jaar lang weg

02 November 2008 - 26 Februari 2009

Incredible India

05 September 2007 - 21 September 2007

New York New York

28 September 2006 - 29 December 2006

Expect the Unexpected

02 Februari 2005 - 28 April 2005

Exploring New Zealand

Landen bezocht: