Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

13 September 2011 | Indonesië, Ubud

Hai,
Zit op Bali. Prachtig eiland. Wel wat toeristisch, maar dat levert meteen een heleboel gemakken op.
De supermarktjes op elke hoek van de straat en alle andere winkeltjes die ik niet nodig heb.
Heb een paar dagen in Kuta rond gehangen, het meest toeristische plaatsje van Bali. Daardoor ook het rijkste dorpje (stadje) van Indonesie.
Mijn hotel was echt een paleisje, zag eruit als een klein traditioneel dorpje, smalle straatjes, rieten daken, en originele deuren.
Bali lijkt een beetje een kruising te zijn tussen Thailand en Maleisie. Bali is dan ook hindoeistisch, terwijl iedereen wel weet dat Indonesie het land is met de meeste moslims op aarde, niet dat je daar last van hebt trouwens.
Heb de laatste paar dagen niet heel veel uitgespookt. 3 caches gevonden (23e land) en aan het zwembad gelegen of op het strand.
Zo meteen de bus naar Ubud. In het midden van Bali gelegen, omgeven door heuvels met rijstvelden en oude tempeltjes etc. Ga op zoek naar een relax hotel cq bungalowtje. En dan ga ik vrijdag even op en neer naar het vliegveld om mijn lief op te halen. Eindelijk is het dan zover.
Tot die tijd lekker relaxen.
Tot het volgende bericht, geen idee wanneer die geplaatst gaat worden.
Tjouw.
Gijs

/update\
Ubud is ook toeristisch, beetje net als Hampi in India, heel relax hier. heb een heel relax hotel gevonden: sri ratih, super de luxe en heel relax :-)

• 13 September 2011 - 05:58

VindenPuntNL:

Hi Gijs,

vrij-dag, wel toepasselijk, hè?

Groeten van

VindenPuntNL

• 13 September 2011 - 07:27

Monti En Elly:

Goedemorgen Gijsie,

Het zal bij jou wel een beetje warmer zijn dan hier. We hebben nu 15 graden.
    Ik zie dat je op 12000 km de Kotak hebt gevonden in een restaurant.

Vroeger werd op woensdag de week doorgesneden dan mocht je naar je lief maar dat is nu heel anders. Je gaat op 12000km je lief weer ontmoeten.
    Gijs doet het op zijn manier. Spannend.
    Dirkverschuren heeft al 23 verschillende landen erg leuk voor je c.v .Moeten er wel 30 worden. Niet te veel luieren Gijs want we willen nog wel actie verhalen en leuke foto's. Zo nu ga ik Pearl ( Poes) van de achterbuurvrouw verzorgen want die zit in Schotland.
    Hoi wa.

• 13 September 2011 - 08:11

Saar:

Jaaa, Eindelijk is het bijna zover! En dan lekker 1000% genieten!! (hè Nien ;)) Alvast een hele fijne vakantie samen!

• 14 September 2011 - 06:24

Dianne:

tis al woensdag! Nog nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver!
    Geniet ervan samen!!!

• 14 September 2011 - 11:11

Inez:

Isaac!Bedankt voor je verjaardagskaartje aan Tein!Wat top dat je daaraan gedacht hebt.
    T was een skon feestje met veel cadeautjes en een lekkere taart.
    Liefs Tein Inez en Wax.

• 14 September 2011 - 12:10

Monique D:

Jaja nog even en dan is het zover!!! Geniet er maar goed van en we zien je snel, want ook dat duurt niet lang meer...........

Monique D xx

• 15 September 2011 - 09:08

Yvonne Martens:

Jiehaa! eindelijk dan! Veel plezier samen met Nienke.
    Ik moest ineens denken aan Eki, een israëlier die ik ontmoette in NZ. Hij zei: "happiness lies straight under your nose, not at the other end of the world."
    Wijze woorden...zeer toepasselijk voor jullie!
    Fijne vakantie!

• 15 September 2011 - 20:31

Sabine Crooymans:

Hoi Gijs!!

Heel veel plezier samen!! Geniet maar lekker van elkaar!
    fijne vakantie samen

tot snel,

groetjes Sabine

• 16 September 2011 - 09:41

Monique J.:

Heel veel plezier daar en geniet maar lekker. Ben wel heel erg blij dat je weer bij ons komt werken. Geen afscheidsfeestje maar een welkomsfeestje!!!! Ook een dikke kus van Shu Lin, zij volgt ook je verhalen.

• 17 September 2011 - 11:39

Yvonne Van Bakel:

Hi Gijs,

Ik wens jullie een hele fijne tijd op Bali. Geniet van de luxe, maar vooral van elkaar!
    Tot gauw weer op afd. 4C, echt geweldig dat je weer terug komt! Wat moet dat jou goed doen om al die warme en lieve reacties te lezen van je collega's.

Groetjes x

• 21 September 2011 - 17:02

Peter B:

Hee isaac,

Ik heb jou kaartje ontvangen met de 200kg aap, Bedankt voor het kaartje.

Heb afgelopen tijd druk gehad, ik moet nog twee reisverslagen teruglezen...binnenkort!

Wist jij al dat wij puppies hadden? Zijn super lief en cool!!

Groeten Peter

Nog veel plezier...en ....

• 23 September 2011 - 13:08

Je Vader:

Hoe is het met het prille liefdespaar????
    Iedereen zit te wachten op die mooie verhalen en foto`s van jullie.
    Of hebben jullie het zo druk met elkaar dat je daar geen tijd meer voor hebt????
    Laat eens iets van jullie horen.
    Pappa en mamma

• 27 September 2011 - 14:48