Finally - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu Finally - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gijs Elsen - WaarBenJij.nu

Finally

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

28 September 2011 | Indonesië, Batavia

Ha ongeduldige mensen,

Omdat iedereen zo aandringt hebben we even tijd vrij gemaakt in ons drukke schema om een kort verhaaltje van de afgelopen tijd op Bali te schrijven.

Het gaat allemaal erg goed, vermaken ons prima en hebben veel plezier.
Hebben gedoken, berg beklommen en veel gegeten, gedronken en geluierd.

Dat blijven we nog even doen.

Gegroet
Nien en Gijs

• 28 September 2011 - 12:47

Saar:

Is dat alles wat jullie te vertellen hebben...?!?! ;-)

• 28 September 2011 - 12:53

Ome Jos:

Ja gijs en nienke da is een heel verhaal, maar dat geeft niks. ge neemt er allebij mar van. gr

• 28 September 2011 - 13:13

Lonneke:

Hee!

Hahaha, echt 3 regels..jullie moeten het wel heeel druk hebben :P

Zelf hier in lieshout schijnt deze week de zon, lekkere na-zomer hebben we.
    Daarna volgt natuurlijk weer onweer en regen maar ja dat heb ik er ook nog wel voor over.

Luier nog lekker verder doe ik dat ook nog even voordat ik straks nog heeel eventjes moet werken :D

doei
    kusjes

• 28 September 2011 - 13:57

Monti En Elly:

Ha die Gijsie en Nien
    Och, de logjes zijn tegenwoordig ook niet zo lang meer. Soms alleen nog een smiley of gevonden.
    Daar doen we het toch voor.........
    Geniet er nog maar van want de tijd vliegt voorbij.
    Wij hebben trouwens ook erg mooi weer.
    Ik zal maar niet te veel schrijven want je hebt natuurlijk ook geen tijd om al die verslagen van je volgers te lezen.
    Wel erg jammer want er valt toch zoveel verstandigs te vertellen maar dat bewaren we wel totdat je terug bent van je reisje. Hi HiHi Hi Ha Ha Ha
    stond erbij en ik keek erna.
    Hoie wa

• 28 September 2011 - 14:30

Fam. Vogels:

Hahaha! Zo is da! Genieten jullie!!!!!

X

• 28 September 2011 - 16:29

Marloes Van Z:

OKE....nog even chillen dan!!

• 28 September 2011 - 17:39

De Avondzusters:

Is dat alles wat jullie te vertellen hebben?
    Jaja we zien wel dat julluie alleen tijd voor elkaar hebben en niet meer voor ons. Geniet nogvan elkaar en als nienke weer naar ons kikkerlandje komt, lezen we de verhalen wel weer.

Greetz
    Marie, Sharon en Monique D

• 29 September 2011 - 17:37

Je Vader:

Die ongeduldige mensen zijn wel al jullie grootste fans, die jullie continu volgen en meereizen op jullie verhalen. En jullie het allerbeste wensen en gunnen.

Ook nog bedankt voor het mooie kaartje met de leuke gezichtjes, dat vangaag is binnen gekomen.

Die grote verhalen die komen nog wel als Nienke over ongeveer een week weer terug gaat naar Nederland. Dan weet je toch niet, wat je met je tijd moet doen als achter de computer te gaan zitten.
    Dus daar kunnen we nog wel op wachten.
    Groetjes je vader en moeder

• 29 September 2011 - 20:23

Je Broer:

geniet ervan broertje, zorg dat er allemaal leuke dingen in het verschiet zijn.

groetjes

• 01 Oktober 2011 - 11:29

Yvonne M.:

Ik zeg....SHANTI, SHANTI...!
    Oja, hoe zit het eigenlijk met je borsthaar?? Als ik zo es naar je profiel foto kijk....verkopen ze op Bali geen scheerschuim?!
    Hoie wa.